Priser til Nidelven og Comfort

To trønderske hotellansatte ble hedret da reiselivets Oscar-utdeling fant sted 10.januar.

Sigve Eliassen, kjøkkensjef på Scandic Nidelven,  ble «Årets unge leder i reisebransjen» da HSMAI-prisene ble utdelt i Oslo onsdag10.januar. Hotelldirektør på Comfort Hotel Trondheim, Espen Ravnå, ble «Årets unge hotelier».

Dette ble de store vinnerne:
Hotelldirektør på The Thief, Jarle Moen, ble «Årets Hotelier»,
kjøkkensjefen på Scandic Nidelven, Sigve Eliassen,  ble «Årets unge leder i reisebransjen»,
hotelldirektør på Comfort Hotel Trondheim, Espen Ravnå, ble «Årets unge hotelier».

Espen Ravnå, Comfort Hotel Trondheim

HSMAI-prisene er ofte betegnet som «reiselivets Oscar-utdeling i Norge». Utdelingen av prisene skjedde på Scandic Fornebu.

Sigve Eliassen fikk jobben som kjøkkensjef på Scandic Nidelven da hotellet opplevde kokkeflukt for to år siden. Før jul lyktes han med å ta tilbake førsteplassen som Norges beste frokosthotell.

– Jeg er både stolt og ydmyk over å motta prisen som årets unge leder i konkurranse med så mange dyktige kandidater. Jeg har alltid vært opptatt av å utfordre meg selv og stadig fornye meg innenfor mitt felt, og denne anerkjennelsen er til stor inspirasjon for veien videre. Jeg er heldig som får lov til å jobbe sammen med et fantastisk team på Scandic Nidelven. Det er ikke mulig å være en god leder uten gode kolleger, sier Eliassen.

Dette er prisvinnerne under HSMAI-kåringen for 2017:

Årets hotelier: Jarle Moen, hotelldirektør på The Thief, Oslo.

Årets unge hotelier: Espen Ravnå, hotelldirektør på Comfort Hotel Trondheim.

Årets unge leder i reisebransjen: Sigve Eliassen, kjøkkensjef Scandic Nidelven .

«Veiviserprisen»: Scandic Hotels/Svein Arild Steen-Mevold.

«Beste innovative produktutvikler»: Beitostølen Resort/Destinasjonskirurgene.

 «Årets utendørs/gerilja/stunt»: Gull; Scandic Hotels for serveringen av «Norges luftigste frokost» på Preikestolen.

«Årets merkevarebygger»: Gull; We are Clarion

«Årets PR-aktivitet»:  Gull; Scandic Hotels (Operasjon Dagsverk).

«Årets reiselivsmarkedsfører»: GullFinn.no reise.

«Beste lavbudsjett-kampanje»: Gull, VisitOslo.

«Visuell identitet»: Gull, Flytoget.

«Annonser . print og digital»: Gull, Avinor.

«Sosiale medier – kampanjer og aktiviteter»: Gull, VisitOslo.

«Sosialt ansvar»: Gull, Nettbuss Express.

Del med flere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.